باشگاه مشتریان شکلات بدون شک بهترین باشگاه مشتریان ایران است. توضیحاتی که به شما ارائه می دهیم نشان گر این واقعیت خواهد بود. امکاناتی که باشگاه مشتریان شکلات در اختیار برندها، فروشگاه ها و کسب و کار های مختلف قرار می دهد در هیچ نرم افزار لویالتی دیگری وجود ندارد و مختص باشگاه مشتریان شکلات است.
باشگاه مشتریان شکلات چیست؟
باشگاه مشتریان شکلات یک نرم افزار است که معمولاً با نام های نرم افزار وفاداری، نرم افزار لویالتی یا اپلیکیشن لویالتی شناخته می شود.
در عصر کنونی تمام برندها و تمامی کسب و کار ها باشگاه مشتریان خود را دارند. ولی باشگاه مشتریان شکلات به شما این امکان را می دهد که یک باشگاه مشتریان مختص کسب و کار و برند خودتان را داشته باشید.
در واقع با تهیه باشگاه مشتریان شکلات می توانید یک نرم افزار باشگاه مشتریان اختصاصی برای خودتان تعریف کنید. می توانید هر نوع امکاناتی که برای شما قابل ارائه است برای برند، فروشگاه یا کسب و کار خود تعریف کنید که تفاوت های عمده ای با کسب و کار های مختلف داشته باشد.
امکانات باشگاه مشتریان شکلات و دسته بندی مشتریان
با تهیه باشگاه مشتریان شکلات علاوه بر این که می توانید یک باشگاه مشتریان مختص کسب و کار و برند خودتان داشته باشید و امکانات ویژه کسب و کار خودتان را تعریف کنید. می توانید مشتریان را نیز تعریف کنید.
یعنی می توانید مشتریان را سطح دهی یا دسته بندی کنید؛ مثلاً گروه مشتریان برنزی، نقره ای، طلایی، الماس یا VIP . البته این ها مثال های رایجی هستند که زیاد استفاده می شوند. شما می توانید به هر شکلی که خودتان می پسندید مشتریان خود را دسته بندی کنید.
باشگاه مشتریان شکلات و کارت مشتریان
مزایایی که باشگاه مشتریان شکلات دارد در هیچ باشگاه مشتریان دیگر وجود ندارد. برای مثال با عضویت مشتری در باشگاه مشتریان شکلات مشتریان یک کارت به نام های مختلف برای مشتریان صادر می شود؛ کارت عضویت، کارت وفاداری، کارت لویالتی، کارت تخفیف، کارت هدیه و یا اسامی دیگر.
هنگامی که مشتری در باشگاه مشتریان شکلات عضو می شود این کارت برای وی صادر می شود. زمانی که مشتری به فروشگاه مراجعه می کند با اسکن کارت عضویت خود توسط کارت خوان تمامی اطلاعات مشتری مانند نام، تاریخ تولید، تعداد امتیازات، پاداش هایی که مشتری می تواند داشته باشد و تمامی اطلاعات دیگر مشتری در سیستم فروشگاه نمایان می شود.
طرح امتیازدهی باشگاه مشتریان شکلات
طرح امتیازدهی باشگاه مشتریان شکلات کاملاً با طرح امتیازدهی و سیستم امتیازدهی و پاداش دهی دیگر باشگاه مشتریان تفاوت دارد. مزیت و برتری باشگاه مشتریان شکلات این است که شما در همان ابتدا می توانید مشتری و سیستم امتیازدهی وی را با توجه به گروهی که مشتری در آن قرار دارد (مانند برنزی) تعریف کنید.
با توجه به تعریفی که شما برای مشتریان گروه های مختلف انجام می دهید. با هر خرید مشتری تمامی اطلاعات مبنی بر این که مشتری چند امتیاز گرفته است، یا چقدر حساب وی شارژ شده است، یا این که چه پاداش ها و چه نوع و چقدر تخفیف برای وی لحاظ می شود، همه به صورت اتوماتیک برای هر مشتری در نرم افزار باشگاه مشتریان شکلات تنظیم می شود.
به عنوان مثال مشتری از شما به اندازۀ صد هزار تومان خرید می کند. با توجه به آن چه که شما برای باشگاه مشتریان اختصاصی خود تعریف کرده اید پنل مشتری به صورت اتوماتیک دست خوش تغییراتی می شود.
در واقع با همان خرید به صورت اتوماتیک تغییرات زیر ایجاد می شود:
انواع طرح تخفیفی که می توانید برای مشتریان تعریف کنید
شما می توانید طرح تخفیفی متنوعی برای مشتریان عضو باشگاه تعریف کنید. به عنوان مثال باشگاه مشتریان شکلات این طرح های تخفیفی را برای مشتریان در نظر می گیرد:
اپلیکیشن اختصاصی فروشگاه
یکی از برتری های باشگاه مشتریان شکلات داشتن یک اپلیکیشن فروشگاه است. مشتری به محض عضویت در باشگاه مشتریان شکلات این اپلیکیشن را دریافت می کند. وی می تواند این اپلیکیشن اختصاصی را روی گوشی خود نصب کند.
در واقع با این اپلیکیشن برای شما می تواند با لوگو، گالری یا آیکون مخصوص به کسب و کار خودتان بر روی گوشی های مشتریان شما نصب شود.
با نصب این اپلیکیشن مشتری در هر لحظه ای می تواند تمامی اطلاعات مربوط به خود اعم از میزان امتیازاتی که دارد، پاداش هایی که در انتظار وی است، تخفیف هایی که می تواند از آن ها استفاده کند و در کل تمامی اطلاعات مربوط به خود مطلع شود.
همچنین با هر تغییری یا خریدی بلافاصله این تغییرات در اپلیکیشن اختصاصی فروشگاه اعمال می شود و مشتریان هر لحظه که بخواهند می توانند تغییرات را مشاهده کنند.
سیستم امتیازدهی
سیستم امتیازدهی باشگاه مشتریان شکلات نیز تفاوت های خاص خودش را دارد. چند نوع امتیازدهی در نرم افزار باشگاه مشتریان شکلات وجود دارد:
باشگاه مشتریان شکلات با امکانات و خدمات بی نظیر که ارائه می کند هر روز شلوغ تر می شود. پس مراقب باشید این فرصت را از دست ندهید.