واقعیت این است که شرکتهای ایرانی، بهسختی مشتری جذب میکنند؛ اما
مشتریان خود را بهراحتی از دست میدهند! از اینرو، با توجه به نقش CRM در
حفظ و افزایش "رضایتمندی" و "وفاداری" مشتریان، خدمات زیر را در جهت راه
اندازی کلوپ مشتریان برای شرکتهای تولیدی و یا خدماتی ارائه مینماید:
ادامه مطلب ...
مرکز باشگاه مشتریان: بسیاری از کسبوکارهای ایرانی به این موضوع واقف شدهاند که امروزه عرضه پاداش و جوایز در قالب باشگاه مشتریان به بهترین مشتریان به یکی از مزیتهای رقابتی برندها تبدیل شده و همین امر برخی از کسبوکارهای ایرانی را ترغیب به راه اندازی باشگاه مشتریان کرده است اما در عرضه واقعیت برخی از این باشگاههای مشتریان یا کارکرد خود را در ابتدای فعالیت و یا پس از مدت زمان کوتاهی از دست دادهاند. این موضوع بهانهای شد تا «مرکز باشگاه مشتریان» نگاهی به چگونگی طراحی باشگاه مشتریان داشته باشد.