واقعیت این است که شرکتهای ایرانی، بهسختی مشتری جذب میکنند؛ اما
مشتریان خود را بهراحتی از دست میدهند! از اینرو، با توجه به نقش CRM در
حفظ و افزایش "رضایتمندی" و "وفاداری" مشتریان، خدمات زیر را در جهت راه
اندازی کلوپ مشتریان برای شرکتهای تولیدی و یا خدماتی ارائه مینماید:
فواید باشگاه مشتری:
با راهاندازی یک باشگاه (کلوپ) مشتری و ارائه خدمات خاص به اعضای این باشگاه:
رضایتمندی مشتریانتان افزایش مییابد؛
مشتریان راضی به مشتریان "وفادار" تبدیل میشوند؛
ضربهپذیری شما در مقابل "رقبا" و همچنین" نوسانات بازار" کمتر میشود؛
فاصله بین مراجعات یک مشتری کاهش مییابد؛
مشتریان "گذری" به مشتریان "دائم" تبدیل میشوند؛
مشتریانتان به صورت خودجوش به تبلیغ واحد صنفی شما میپردازند؛
در نهایت: سود خالص کسب و کارتان افزایش مییابد.
شرح خدمات:
کارشناسان شرکت خدمات زیر را در جهت راهاندازی باشگاه مشتریان واحد صنفی شما ارائه میکنند:
ثبت نام از مشتریان و اختصاص کد اشتراک به آنها؛
وارد کردن اطلاعات اعضا در نرمافزاری که متناسب با نیازهای این پروژه تولید شده؛
جمعآوری اطلاعات موجود از مشتریان قدیمی و بهروز رسانی این اطلاعات؛
طراحی و راهاندازی سیستم «امتیازگیری به ازای خرید» (S&P) ؛
راهاندازی خبرنامهی اینترنتی و مدیریت ارسال آن؛
اطلاعرسانی در زمینهی معرفی خدمات جدید به مشتریان فعلی و قدیمی از طریق ایمیل، فکس و پیام کوتاه؛
تحت نظر گرفتن (مانیتورینگ) مراجعات اعضای کلوپ و ارتباط با کسانی که مدتی است مراجعه نکردهاند؛
انجام اقدامات خاص در مناسبتهای مخصوص اعضا (تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد تاسیس شرکت، ...)؛
برگزاری برنامههای تفریحی با حضور اعضای باشگاه؛
طراحی سیستم رتبهبندی مشتریان و در نظر گرفتن امتیازات خاص برای مشتریان خاص؛
به همراه خدمات دیگری که متناسب با سطح فرهنگی و اقتصادی مشتریان شما، طراحی و اجرا خواهد شد.
هزینهی اجرای طرح:
انجام این پروژه، هزینهی اولیهای ندارد و دستمزد شرکت بابت انجام خدمات
مذکور، بهصورت درصدی از خرید اعضای این باشگاه تامین خواهد شد.
مزیت این روش در این است که شرکت هزاره سوم را مجاب میکند برای جبران
هزینهها و دستیابی به درآمد بالاتر، اعضای باشگاه را تشویق به خرید بیشتر
کند.
توضیحات:
علاوه بر "طراحی" خدمات ذکر شده، امکان "اجرای" تمامی این موارد نیز توسط
کارکنان شرکت وجود دارد تا به این وسیله، اخلالی در کار پرسنل شما بهوجود
نیاید.
هر زمان که تصمیم داشته باشید ادامهی اجرای این طرح را "خودتان" بر عهده بگیرید، موارد زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت:
نرم افزار مدیریت اطلاعات اعضا به همراه اطلاعات موجود در آن؛
سیستم امتیازگیری به ازای خرید؛
کلیهی مستندات، همراه با آموزشهای لازم؛
ابزارها و تکنولوژی ارسال ایمیل، اساماس و فکس گروهی