در بخش اول به مراحل اولیه ساخت باشگاه مشتریان پرداختیم. در بخش دوم ساخت باشگاه مشتریان را تکمیل می کنیم. تا جایی که ممکن باشد از اطلاعات مفید و مختصر استفاده می کنیم تا برای شما عزیزان مفید باشد.
نگهداری و پایدار ماندن اطلاعات
فرض را بر این بگیرید که شما نرم افزار باشگاه مشتریان را راه اندازی کرده اید. بعد از گذشت مدت زمانی تقریباً طولانی مثلاً یک سال، از تاریخی که شروع به جمع آوری اطلاعات مشتریان کرده اید و ساخت باشگاه وفاداری را به اتمام رسانیده اید می گذرد. ادامه مطلب ...
سیستم باشگاه مشتریان همانند هر کسب و کاری نیاز به اجرای اصولی تمامی مراحل راه اندازی آن دارد. سیستم باشگاه مشتریان برای این که بیشترین بازدهی را داشته باشد باید از پایه حرفه ای به آن نگاه کرد. راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان مراحلی دارد که در دو قسمت آن ها را به شما توضیح می دهیم. مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان موارد زیر هستند.
ادامه مطلب ...
امکانات باشگاه مشتریان شکلات چه مواردی را شامل می شود که آن را نسبت به امکانات باشگاه مشتریان دیگر متمایز می کند؟ برای این که امکانات باشگاه مشتریان شکلات را بهتر بشناسیم ابتدا باشگاه مشتریان شکلات را معرفی می کنیم.
باشگاه مشتریان شکلات چیست؟
باشگاه مشتریان شکلات بدون شک بهترین باشگاه مشتریان ایران است. توضیحاتی که به شما ارائه می دهیم نشان گر این واقعیت خواهد بود. امکاناتی که باشگاه مشتریان شکلات در اختیار برندها، فروشگاه ها و کسب و کار های مختلف قرار می دهد در هیچ نرم افزار لویالتی دیگری وجود ندارد و مختص باشگاه مشتریان شکلات است.
باشگاه مشتریان شکلات چیست؟
باشگاه مشتریان شکلات یک نرم افزار است که معمولاً با نام های نرم افزار وفاداری، نرم افزار لویالتی یا اپلیکیشن لویالتی شناخته می شود. ادامه مطلب ...